My night.

Det började det hela med att Frida kom och hämtade mig. Vi åkte till hennes pappa och satt och tjötade med han och hans tjej ett bra tag. Fick en riktigt bra tips på uf produkt som vi kan sälja, sedan ringde sandra och gänget så vi träffades och tjötade lite sedan skulle dom iväg och kolla på en grej så jag och frida åkte till BK. hihi satt där och hade det trevligt. Sedan åkte vi hem och Linn ringde mig så hon kom hit sedan hängde jag med henne för hon skulle vara fyllechaffis så vi åkte till donken sedan körde vi hem Lisa. Sen kom jag hem runt två. det var min kväll igår och den var go!

Nu blir det tv tittande i min gosiga säng. hihi

(camilla och jag, hehe)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0