2011-09-15

kanske ska berätta vad jag gjorde idag?
hmm ställde klockan på 08.30 , men var pigg redan vid åtta! Så upp och göra iordning sig och sedan åka till praktiken - JC i kungälv.
Var där från 10.00 -18.00. Även vid ett så gick jag och carro på lunch vi gick till donken. hehe sen så när vi skulle gå tillbaka ser jag frida och kristoffer åka förbi så tjötar med dom en kort stund för började praktiken igen. Vart mycket och göra där idag så dagen har gått fort, skyltade i fönstret, hjälpte kunder, packade upp nya varor tex. :)
Idag tänker jag bara ta det lugnt. börjar bli sjuk. fast de har jag sagt i flera veckor, tänkte sätta på en mysig film sedan feta mig med liten popcorn (hehe) najs! och senare får vi se vad som händer ;) aja egentligen måste jag plugga Matte C men orkar man? svar: nej! får vänta till helgen . woooop



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0